Monday, July 13, 2009

Opera Gala ehk pidulikud dressid ja alkohol

Eelmine päev kantud sukad jäid ära . See , et silikoon peaks kehsoojusest üles soojenema ning tänu sellele end keha vastas hoidma ei vasta tõele vähemalt minu jalgade puhul . Need vajusid alla , järjepidevalt . Ja sukhoidja ning -tripid mul puudusid .

Klassikalised mustad sukkpüksid ühe jutiga kummagi jala tagaosal tundus parem valik . Ning väike must kleit . Ja kõrged kingad . Ja retro hõngulised kõrvarõngad .

Auto oli viiekohaline , meid juhtus olema kuus - kokkusurutd vinguvad naised äärmiselt kergelt kortsuvates kleitides .

Esimene korrus oli inimesi täis . Kirev , vägagi . Kuidas valivad inimesed endale riideid ? Mõned liigagi tuntud isikud olid üsna mööda pannud . Näiteks üks teatud poliitikategelane kandis tosse , ei mitte Nike Shox'e , pigem vabaajajalanõusid , valgete sporty stiilis pükstega ning punase t-särgiga , kui ma ei eksi . Samas leidus naisi kes kandsid maani kleite ning pikki siid-kindaid . Ja muigui leidus kleit , millel õnnestus varastada kogu mu tähelepanu vähemalt pooleks gaalaks .

Terve teatrisaal oli täis kümnekohalisi laudu . Iga laua keskel oli lillebukett ;
valge ,punase ning dessertveini pokaal , lisaks veel üks vee jaoks ning õlu klaas .

Toit ? Ma usun , et see oli imemaitsev , pigem on asi minus . Ütleme nii , et ma ei ole just Saksa köögi austaja . Kolmest käigust sõin ühe - magustoidu , sellestki pool . Õhtu veetsin mööda vee , heleda õlu ( nagu te juba aru saite oli selle aastase Ooperi Gaala maaks Saksamaa , eelnevalt on olnud : Prantsusmaa , Ameerika , Venemaa , Itaalia ) peal .

No comments:

Post a Comment